O nas
Naša zgodba se je začela z otroško komodo in Bejkino strastjo, da išče, kupuje, menja, prodaja (in tako naprej) nove kose za dom.
Pisalo se je leto 2009, Bejka je bila na porodniškem dopustu z Jakubkom in se je odločila prodati otroško komodo na slovaškem portalu "Modri konj". Ali je bil to "Bazoš"? Ni pomembno. Za našo zgodbo je pomembnejša hitrost, s katero se je komoda prodala. In takrat je Bejka pomislila, da če je v dveh dneh uspela prodati komodo, bi lahko poskusila prodajati tudi druge stvari. Njen profil se je tako začel polniti s previjalnimi mizami, otroškimi vzmetnicami, posteljicami ali gugalnimi konjički, domača garaža pa z izdelki, ki sta jih z možem Bystríkom pošiljala strankam. Po izdelke je Bejka pogosto hodila s sinom, ki je iz avtosedeža opravljal vlogo prodajnega asistenta in se z veseljem pustil obkrožati s paketi.
Manjši izdelki so rasli v večje pošiljke, ki jih ni bilo več mogoče poslati po pošti. Prišla je torej na vrsto dostava, pri kateri je pomagala cela družina – mož, dva brata in predvsem nečak Marek alias še ena pomembna oseba naše zgodbe. Leta 2012 je namreč pravilno prepoznal naraščajoči trend spletnih trgovin in skupaj z Bejko ustanovil spletno stran Detskapostel.com, osredotočeno na otroško pohištvo in sorodni asortiman. Sčasoma so prišli tudi prvi zaposleni – vozniki za dostavo in nato tudi podpora strankam in marketing.
Leta 2017 se je podjetje preselilo iz družinskih garaž v prva uradno najeta skladišča in pisarne. Postopoma je širilo ponudbo tudi za druge sobe (spalnica, dnevna soba, predsoba) in dodajalo stanovanjske dodatke. Bil je to naraven korak, da bi strankam lahko ponudili ne le otroško pohištvo, ampak tudi pohištvo za odrasle. Leta 2019 smo se razširili na Madžarsko in leta 2020 smo opravili rebranding na novo glavno znamko Wilsondo.
Leta 2024 ima Wilsondo več kot 250.000 zadovoljnih strank, zaposluje skoraj 80 ljudi, deluje v 4 državah (SK, HU, CZ, RO) in ima za seboj udeležbo v finalu tekmovanja ShopLeta, ki ga organizira podjetje Heureka (2023, kategorija Pohištvo: Nagrada za kakovost). Kako smo se od ene otroške komode prebili do sem? Zahvaljujoč trdemu delu in vrednotam, ki jih v podjetju upoštevamo:
- Pristop do stranke – v ocenah smo pohvaljeni za komunikacijo in pristop. Kolegice na info liniji, kolegi na reklamacijah in vozniki opravljajo odlično delo. Odgovori na ocene na Heureki, pristop k reklamacijam in druge stvari se lahko zdijo banalne, vendar tudi to gradi naš dober ugled.
- Izbor in razvoj izdelkov – posvečamo se izbiri in razvoju izdelkov, ne kopiramo produktnih feedov dobaviteljev ali veletrgovcev, ampak izvajamo analizo, ali je izdelek privlačen, cenovno dostopen in seveda kakovosten. Hkrati rešujemo reklamacije in povratne informacije strank ter ukinjamo izdelke ali celotne dobavitelje tudi na račun prometa/dobička.
- Pristop do zaposlenih – smo kolegi, vsi smo na isti ladji, zato se tikamo. Dogaja se to, v kar smo verjeli od samega začetka – ko se do svojih ljudi obnašamo spoštljivo in pošteno, to cenijo in prenašajo na stranke.
- Lastna logistika – velike, obsežne in težke izdelke prevažamo sami. Imamo lastne voznike in dostavna vozila.
Slovaška
Madžarska
Češka
Romunija
Ne oklevajte nas kontaktirati, zagotovo vam bomo pomagali
- Informacije o naročilu in izdelkih vam bomo posredovali tudi po telefonu: +38628285920
- Splošna vprašanja in informacije o izdelkih: info@wilsondo.si
Operater
Datum ustanovitve: Vpisana: 3. oktobra 2013, Vpisana na Okrožnem sodišču Žilina, oddelek Sro, vl.št.60353/L