Reklamacije in vračilo blaga
Podroben opis postopka reklamacije ali vračila blaga najdete v naših pogojih poslovanja. Žal nam je, da ste iz določenega razloga prisiljeni reklamirati ali vračati blago. Na voljo smo vam, da se primer reši v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo.
Prvi korak je, da čim bolj podrobno izpolnite naslednji obrazec. Nato vas bomo kontaktirali in vas obvestili o nadaljnjem postopku. Uporabljamo storitev Retino, ki vam omogoča nadzor nad postopkom reklamacije, vračila ali zamenjave od začetka do konca.
Blago, ki se ne ujema z vašim naročilom, bodisi barvno ali kako drugače, oziroma je poškodovano, pokvarjeno ali nepopolno, ne sestavljajte niti vanj kako drugače mehansko ne posegajte. Če ste prejeli nepopolno naročilo (manjkajoča škatla, manjkajoči izdelek, napačen izdelek) ali je prišlo do kakšne druge napake (npr. ena od škatel je drugačne barve), se nemudoma obrnite na nas z obrazcem za reklamacijo in priložite potrebno foto dokumentacijo. Vaš primer bomo obravnavali v najkrajšem možnem času in rešili situacijo.
Reklamacije in vračila blaga
Za začetek postopka reklamacije / vračila izdelka vas prosimo, da izpolnite zgornji obrazec. Nato vas bomo kontaktirali glede nadaljnjih korakov.